Książki w abonamencie!

Kto powiedział, że książki muszą być drogie?

Oto zupełna rewolucja na rynku książki! Zostań Klubowiczem Libenter.pl, a uzyskasz pełny dostęp do wszystkich publikacji naszego wydawnictwa. A to wszystko za cenę taniego abonamentu członkowskiego...

dołącz do Klubu     dowiedz się więcej

Sponsoring sportowy w Polsce

Sponsoring sportowy w Polsce
Data wydania: 2009-10-01
ISBN: 978-83-62147-92-2
Liczba stron: 44
Format: PDF (bez DRM)

Pobierz fragment



Aby mieć pełny dostęp do tego ebooka,
zostań członkiem Klubu Libenter.pl

Dołącz do Klubu

Jeśli jesteś już Klubowiczem - zaloguj się!

Chcesz poznać mechanizmy finansowania polskiego sportu? Poznać historię sponsoringu i korzyści, jakie aktywność fizyczna sportowców przynosi szefom mediów i firm reklamowych? Odkryć drugie oblicze widowisk sportowych?

Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Wychodząc od tradycji starożytnego Rzymu, Michał Młodzikowski w swej pracy bada problem sponsoringu sportowego na świecie i w Polsce. Dogłębnie analizuje problem finansowania sportowców, klubów i wydarzeń sportowych. Traktując sponsoring jako formę współczesnej reklamy, tańszą niż stała obecność danej firmy w mediach, pochyla się nad problemem komercjalizacji sportu we współczesnym świecie – gdzie nawet wielkie zawody sportowe podporządkowywane są medialnym gigantom, a przerwy reklamowe bezlitośnie wyznaczają sportowcom czas na autoprezentację.

Autor ukazuje blaski i cienie sponsoringu, nie ukrywa, że niesie on za sobą wiele korzyści, jak i rozmaite ryzyka. Wypowiedź swą ilustruje przykładami znanymi z polskich mediów, z aren sportowych, ze stadionów.

Książka może Ci pomóc niezależnie od tego, czy jesteś sportowcem, czy pragniesz zainwestować w reklamę swego przedsiębiorstwa. Jest również kompendium wiedzy odnośnie mechanizmów prawnych związanych ze środowiskiem sportowym (wewnątrz m.in. dokładny podział rodzajów sponsoringu). "Czym bowiem byłyby współczesne media bez sportu? Czym byłby współczesny sport bez mediów?" – pyta Młodzikowski i podaje liczne przykłady wpływu wydarzeń sportowych na oglądalność telewizyjną, za pomocą tabel i wykresów obrazuje wpływ sponsoringu na wzrost poziomu popularności sponsora.

Książka w swej drugiej warstwie skłania do refleksji nad stanem współczesnego sportu, który nie przypomina już niemal wcale starogreckich igrzysk olimpijskich. A idea rywalizacji sportowców schodzi na drugi plan, za wyścigiem potentatów finansjery.


Opinie Klubowiczów Libenter.pl o książce:


Nie ma jeszcze żadnych opinii - Twoja może być pierwsza!

» Zaloguj się, aby dodać swoją opinię «